Friday, June 11, 2010

නෙත සනහන තෙවැන්න..............

නෙත්කළු කලූ............








සැඟවුන කතාව......

මෙයාව හම්බ වුනේ මට දවසක් අපේ ගේට්ටුව ළඟදී.....
එදා මම ගේට්ටුව ඇරගෙන වත්ත ඇතුලට එද්දී අහම්බෙන් වගේ මෙයාව දැක්කේ.....
මෙයාට මොකක් හරි කරදරයක් වෙලා තිබුන මොකෙක් හරි සතෙකුගෙන්.
ඒ වුනාට මෙයාට බේරෙන්නත් වාසනාව තිබිල තියෙනවා...
මම දැක්කේ මෙයා බිම වැටිල ඉන්නවා.....
සාමාන්‍යයෙන් සමනළ්ලු සලබයෝ වගේ අය එක දිගටම බිම ඉන්නේ නැහැනේ......
මම මෙයා බිම එකදිගටම ඉන්න නිසා තමාබැලුවේ මෙයා වංශයට පිටින් වැඩ කරන චන්ඩියෙක්ද කියල....
මොකද අපේ වත්ත ඇතුලෙ මට වඩා චන්ඩියෙක් ඉන්න විදිහක් නැති හින්දා...
එතකොට තමයි දැක්කේ මෙයාගේ එක තටුවකට පොඩ්ඩක් හානිවෙලා තියෙන බව....
ඒ වුනාට මෙයාට පියාඹල යන්න පුළුවන් බව මට පෙනුනා...
මම ඉතින් මෙයාගේ පින්තූර ටිකක් එහෙම අරගෙන මෙයාව මල් තියෙන ගහක් උඩින් තිබ්බා......
මම ගේ ඇතුලට ගිහින් කාලා නාල එහෙම ඉවරවෙලා ඇවිත් බලනකොට නම් මෙයා පේන්න හිටියේ නැහැ..
මෙයා පියාඹලා යන්න ඇති..
මොකද කලිනුත් මෙයා හිටියෙ බයවෙලා වගේ මිසක් පියාඹා ගන්න බැරිකමකට නෙවෙයි.
මේ පළමුවෙනි පින්තූරෙ මෙයා මුලින්ම හිටිය තැන....
මෙයාගේ තටුවට වෙලා තියෙන හානිය පේනවනේ නේද......?
මේ දෙවෙනි පින්තූරෙ අර අනිත් පැත්තෙ වැටිලා තියෙන වියලුන කොළයත් එක්ක අමුතුම ලස්සනක් පේනවා නේද?
ඒකෙ පාටවල් ටික ලස්සනට ගැලපෙනවා කියල මට හිතුනා....
ඔයගොල්ලොත් බලල ඔය ගොල්ලන්ටත් හිතෙන දේ මට එකකින් කියල යන්නකෝ....




කලූගේ කැදැල්ල................











සැඟවුන කතාව......

මෙයාව මට හම්බවුනේ අපේ ගෙදර එලියෙ බිත්තියක
ඉඳල....
මෙයා නිතරම දකින්න හම්බවෙන ජාතියේ සලබයෙක් වුනත් මෙයා කරන වැඩේ නම් නිතරම දකින්න ලැබෙන්නේ නැහැ...
මෙයා එයාගේ පරම්පරාව ව්‍යාප්ත කරන්න හදන විදිය පේනවනේ.....
මටමතක විදියට මෙයා පැය තුනක් විතර මේ බිත්තියේ මේ වැඩය කළා...
මේ පින්තූර ගන්න වෙලාවෙත් මෙයා එයාගේ වැඩය කරමිනුයි හිටියේ..
මට මෙයාව දැක්කම ඉස්සර මම කරපු පුන්‍යකර්ම රාශියක්ම මතක් වුනා...
ඉස්සරනම් මම මේවගේ දෙයක් දැක්කම කරන්නේ දූවලා ගිහින් සලබයව පන්නල දාල ඔය බිත්තර වගේ ඒව ඇතුලෙ
තියෙන්නේ මොනවද බලන්න බිඳල බලන එක..
එහෙමත් නැත්නම් අර සලබයත් ඉන්දී එයාටත් මොකක් හරි කරලා ඔයවැඩේ කරනවා.......
හූනන්ගේ බිත්තර වලටත් වුනේ ඔය සන්තෑසියම තමා...
ඒක හින්දා අපේ අක්කා හූනු බිත්තරයක් හම්බ වුන හැටියෙම කරන්නේ ඒක ටින් එකකට දමල
දවස ගානේ පැටිය එලියට එනකන් බලන් ඉන්න එක....
ටින් එකනම් තියන්නේ මට ගන්න පුලුවන් තැනක නෙවෙයි.
ඔය බිත්තර පුපුරවන වැඩේ අම්මට අහුවෙලා ගුටි කාලත් තියෙනවා...
ඉස්සර කරපු ඔය වගේ පුන්‍යකර්ම මතක් වෙනකොට මට යන්න වෙනම ලෝකයක් හදන්න වෙයි කියලත් හිතෙනවා.....
මොනව කරන්නද නොදැනුවත් කමට පුංචි කාලේ කරපු දේවල්නේ නේද.....???
දැන් පින්කරන හින්දා හිතමු ඕවා අහෝසිකර්ම වෙයි කියලා....
හික්ස්...............................
ආ යන්නේ කොහෙද මල්ලේ පොල් නේද..?
පින්තූර බලලා හොඳද කියල කියන්නකෝ....





දඟකාර අළු.....











සැඟවුන කතාව......

මෙයාව හම්බ වුනෙත් අපේ ගෙදර මිඳුලේ ඉඳලා තමා...
මෙයාගේ හැඩහුරු කම නම් නිකන් අර සිරීපාදේ යන කාලෙට යන ඉන්න සමනළයෙක්ගෙ වගෙයි...
ඒ වුනාට මෙයානම් කහපාට නෙවෙයි අලුපාටයි....
මෙයානම් ටිකක් දඟයෙක්... එකතැනක ඉන්නම බෑ...
මෙයාගේ පින්තූරයක් ගන්න මම විඳපු වදයක් දන්නේ මම විතරයි.
කොහොම වුනත් මම මගේ වැඩය කර ගත්තනේ නේද...?
බලලා ලස්සනද කියල කියල යන්නකෝ..........

කැන්ඩි.......

3 comments:

Teshan said...

"නොදැනුවත් කමට පුංචි කාලේ කරපු දේවල්" ???
දැනුත් එසේම තමයි.

චතුර.... said...

මම ඔයා වගේ බුදුන් වැඳලා පව් කරන්නේ නැහැනේ.............

Teshan said...

kawuda kiwwe man budun wedala sowan wuna kiyala paw nokaranna?

Post a Comment