Tuesday, June 1, 2010

නෙතක් සොයා ගිය නොනිමි චාරිකාවේ ආරම්භය.............

මුල්ම මල......................



සැඟවුන කතාව................


මෙම පින්තූරයේ ඇති මල අපේ ගෙදර පොකුණෙ පිපුන මලක්...
අපේ අම්මා මේ පැළය ගෙනාවෙ ලොකු අම්මාගේ ගෙදර තිබුණ පොකුණෙන්..
ගෙනාපු පොකුණෙ නම් තිබුනෙ නිල්මානෙල්.....
හැබැයි ඒකෙ සුදු ගහකුත් තිබිල තියෙනව ලොකුඅම්මට වැරදිලා දීල තියෙන්නෙ සුදුපාට පැළයක්......
මල පිපුන දවසෙ නම් අපේ අම්මගෙ ඉහේ මලක් පිපුන වගේ තමා...........
ඇයි පාට සුදුනෙ...
මේ මල උදේ 7ට විතර පිපිලා 10 විතර වෙනකොට ඇකිලෙනවා....
මේ පොකුණ තියෙන්නෙ මගේ කාමරය අයිනේ, මේක වාසභවන කරගත්ත කට්ටිය රැට
ගීත නාද පවත්වද්දී ඉතින් මට තමා නින්ද යන්නෙ නැත්තෙ.....




පැත්තෙන් බැලුවහම................


අරත්ත මල...........



සැඟවුන කතාව................

මේ මල නම් කලාතුරකින් දකින්න හම්බවෙන මලක්.
මේ අරත්ත ශාකයේ මල්....
අපේ අම්මා ගෙදරට ගේන හැමදේකින්ම පැළයක් හදා ගන්නවා....
මේකත් එහෙම හිටවපු එකක්...............
අරත්ත ශාකය ආයුවේද ඖෂධයක් ලෙස යොද ගන්නවා.
වැඩිපුරම ඖෂධ ලෙස යොද ගන්නේ භුගත කඳයි.............

අඳු..........


සැඟවුන කතාව................

නයාට අඳුකොළ වගේ... කියල අහල ඇතිනෙ නේද.....?
මේ තියෙන්නෙ අඳුගහේ පුෂ්පමංජරිය........
පුංචි වුනාට හරිම ලස්සනයි නේද?



කමුද දං.............


සැඟවුන කතාව................

ලොකු පොඩි කවුරුත් කන්න ආස කරන පළතුරක් මේක........
ඉස්සර ළමයි නම් හරිම ආසාවෙන් මේවා රස බැලුවට අද පොඩි ඈයින්ටනම් මේවගේ රස බලන්න වෙලාවක් නැහැනේ නේද?
මේ ගහ මම ඉතුරු කරගෙන තියාගෙන ඉන්නෙ මටත් රස බලන්න............
තවම කොළම කොළ පාටට හිටියට මෙයාගෙ ලස්සන ඉදෙන කොට..........
හැබැයි මම පරිස්සම් කරගෙන හිටියට මම ගෙදර නැති දවසට අපේ වත්ත එලි පෙහෙළි කරන්න එන අයගෙන් නම් මෙයාට වැඩිපුරම වෙන්නෙ හානි.....
දංගෙඩියක් කාල කට පාට කරගෙන බලන්නකෝ........................


මව් සෙනෙහස.............


සැඟවුන කතාව................

මෙයාව නම් මට හම්බ වුනේ පැල්මඩුල්ලෙ අක්කලගෙ ගෙදර මිදුලෙදි.....
මෙයා මිටි ගහක එයාගෙ කූඩුව හදාගෙන බිත්තර දාල රකිමිනුයි හිටියෙ.........
මෙයා බයගන්වන්නෙ නැතුව අතු එහා මෙහා කරල මේක ගත්තෙ නම් ටිකක් අමාරුවෙන්.......
අපි ගිය දවස වෙනකොටත් මෙයා මේ වැඩේ පටන් අරන් දවස් දෙකක් වෙනව කියල අක්කගෙ අප්පි කිව්වා............................

කැන්ඩි.......

2 comments:

Teshan said...

බ්ලොග්කරණයට සම්ප්‍රාප්ත වීම ගැන මගේ හද පිරි සුභ පැතුම්. ඉදිරියටම ලියා ගෙන යන්න.

චතුර.... said...

Thankuuuu කිව්වා ඔන්න........

Post a Comment